290 svisch.

Jag har haft instagram ett tag men aldrig använt det. Nu när Sune la upp en bild från en facerape han hade gjort på min fb var jag mer eller mindre tvungen att bli aktiv. Jag är inte superbra på sociala medier. Förutom bloggande då, då kan jag skriva vad jag vill och "i dont give a shit" vad nån tycker typ. Det är meningen att jag ska vara konstig här. Vara mig själv. Men när det kommer till facebook och instagram uppdaterar jag inte för jag vet inte vad som anses "rätt" att uppdatera om. Skriver jag nåt känns det så jäkla awkward. Knappt någon som kommenterar. Eller gillar. Eller bryr sig. Känns som om diagnosen börjar kika fram här ... socialt inkompetent? Haha. Vill ni få en tydligare känsla av awkwardness kan ni kika in på min instagram @annacassel. 
 
Gick till Make Up Store efter skolan för att köpa mig ett nytt puder. Deras kostar 259kr, och jag litar på deras produkter för de är verkligen bra. Men dyrare än vad jag faktiskt vill lägga ut på ett puder. Gick till Kicks istället och hittade ett billigt för 140kr. Mer min smak! Frågade också tjejen som jobbade där om det fanns ett bättre puder än det, för hon sa att det var medelmåttigt. Frågade efter ett som låg på 200kr-gränsen. Och så kommer hon fram till mig med ett som kostar 290kr (!!). Fattade inte riktigt hur hon tänkte där. Hon babblade på om hur BRA det var och att det verkligen prisvärt för ett sådant, och att Diors kostar över 400kr. Den satans jävla tjejen fick mig att köpa pudret. 290 svisch. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

1) kul att du äntligen är på instagram!
2) hon, expediten, har två uppgifter: först ska hon få dig att handla, sedan ska hon få dig att spendera så mycket pengar som möjligt :)

puss!
/syster

2012-11-12 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0