girl moment

Åh ni ska veta vad jag lyssnar på nu. Jag har ett av dessa girl moments och mimar samtidigt som jag sitter på stolen och följer med i rörelserna. Haha. Westlife - When you're looking like that. Älskade den som yngre och nu är det första gången på ca 6 år som jag hör den. Call me crazy. 
 
Trots att halsen var död på morgonen klev jag upp och drog iväg till skolan. Kunde väl ändå uthärda en kort dag som denna. Slutade klockan två och satt och spelade lite piano i baracken. Kommer hem med en hel kasse kaklådor som vi hade chokladbollarna i till skolan när vi sålde dem. Kanske 15 st lådor med bedrövligt mycket smulor, kokosflingor och pärlsocker i varje. Så säger mamma att jag ska diska ur varenda en. Vad jag har gjort för att förtjäna detta straff? Typiskt, haha. 
 
Hade på mig en ny tröja idag. Eller blus kanske säger man. Supersöt. Köpte en i både vit och svart. Känns dock lite nattlinne-likt, för det är så löst och lite väl mycket urringning. Upptäckte det i skolan liksom. Böjer man sig fram  bara lite grann synns alla ens behag. 
 
Glöm mitt fina leende, fin blus va?
 

Kommentarer
Postat av: Vhhghhhhv

U know who!!
Du skriver kul! Man liksom hör att det är du! Ärlig och humor som bara attan! Älskar hur du skriver.

2012-11-06 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0