here we go

Lovet har varit underbart. Då undrar ni varför det var underbart. Jo, för jag var osocial och gjorde ingenting. Att sitta vid datorn är väl ingenting? Ni förstår, många bloggare vill framstå som om de har det perfekta livet med allt skit de låtsas ha. Visst, jag hakar på där ibland jag med. Men seriöst, mestadels är jag ärlig och berättar den bistra sanningen. Jag lyckades träna två gånger. Det är det som är problemet med lov. Ens dagliga rutiner rubbas och man orkar inte lyfta ett finger. Träningen och nyttigare mat funkar med skoldagarnas rutiner. Därför har jag denna vecka smockat i mig en hel del onyttigheter. Senast, vilket var ca en timme se tröståt jag en marabou och drack Fantas nya smak Strawberry & Kiwi. Prova den, den är god ska ni veta. Anledningen till tröstätandet är att jag har fruktansvärt ont i halsen. Anade redan igår att nåt lurigt var på gång. När jag vaknade upp imorse, fattade jag inte riktigt vad som var på gång. Kunde inte somna på flera timmar igår natt och fick bara några timmars sömn. Förstod sen att det var väckarklockan som härjade. Fattade sen beslutet att vara hemma för värken funkade inte för en skoldag. Fick ont i huvudet och blev allmänt öm i hela kroppen. Nej usch. Har legat framför tvn idag. Nu funderar jag på att rita lite. Det var sjukt länge sen. 
 
Den här har jag visat förut, men det är nog min bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0