knasigt

Drog mig till gymmet efter ett par dagars paus. Har ju liksom gått runt med en död hals och nu försökte jag mig på lite rörelse. Det funkade kan jag säga! Att gymma är ganska kul faktiskt, det är att träna musklerna som är skönt. Och helst av allt skulle jag vilja träna skiten ur mig på gymmet men jag är tillbakadragen. Allt på grund av hur man ser ut. Det är skitmesigt. Men det är så jag känner. När jag går till gymmet sminkad ser jag då och då att killar sneglar. Och hela tiden känner jag den där pressen att inte se ut som ett fån när jag tränar. Jag hatar den känslan. För jag vill kunna träna hur mycket jag vill och se ut som skit i ansiktet utan att nån bryr sig.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gört bara! :)

2012-11-08 @ 22:42:31
Postat av: D

Ingen bryr sig, bara du bänkar mycket! ;)

2012-11-09 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0