planering

Det var idag som Johanna, Karro och jag sjöng i kyrkan på adventssamlingen. Vi var alla så nervösa inför det av nån anledning. Egentligen hade vi ingenting att oroa oss för, därför att vår bästa genomgång var när vi övade några dagar sen med Fredrik och vi kunde nästan inte låta bättre. Jag låter självgod, men vi har övat mer än en månad tillbaka, redan i oktober satt vi och övade. När vi väl stod i kyrkan skakade benen på oss allihop och vi hoppades på att vi inte skulle öka eller sakta i tempo eller sjunga texten fel av nervositet. Själv skakade min röst ganska mycket när jag sjöng därför att jag var så nervös. Varenda bänk i kyrkan var fullsatt. Hur mycket människor som helst. När uppträdandet var över fick vi några "bra jobbat"-komplimanger och så var det inget mer med det. Vi trodde att det hade gått helt ok, inte super men heller inte jättedåligt. Sen kom vi tillbaka till skolan och blev överröst med komplimanger. Vi blev så glada över att vi inte gjort bort oss inför alla och att alla uppskattade det! Några spelade in när vi sjöng, ska väl försöka lägga upp videon för de som inte går på ktdrl. 
 
Ikväll har jag suttit och planerat morgondagens meny. Det är nämligen släktkalas för min del i och med att jag fyllde 17 år i tisdags. Nu ska jag iväg med pappa och handla alla ingredienser. Ganska mysigt att storhandla. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0