pretty pretty

Lydigt gjorde jag som mamma bad mig om och gick till stan efter skolan. Har kikat lite på en kimonoliknande morgonrock och funderat på om jag ska köpa den eller önska mig den i födelsedagspresent. (Om 2 veckor är jag en härlig 17-åring. Vet att det redan står 17 år i sidospalten, men what the heck, jag är född 95 - same shit). Men kunde inte vänta tills dess för det kliade i fingrarna att få tag i den så jag köpte den. Den är jätteskön. Till skillnad från min långa fluffiga morgonrock får man inte värmeslag i denna. Lagom svalkande. Och riktigt snygg. Nu behöver jag inte skämmas för att öppna dörren om det plingar. 

Såg att de har fått in en massa kimonos på Gina. Har provat dessa, men de var verkligen inte lika fina. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0