smidig

Jag var ute och sprang igår. Det var verkligen nödvändigt. Behövde rensa huvudet och ut och tänka. När jag skulle springa idag också tog jag cykeln. Hann precis sätta mig upp innan cykeln började rulla iväg och jag åkte in i trappan utanför huset och fick räcket i magen. Ouch, haha. Men jag satte mig upp på sadeln och trampade iväg i ett nytt försök. Nehe, då fastnade cykelkorgen (som sitter på sidan av pakethållaren) i räcket och hela cykelkorgen töjdes ut och blev sne. 
 
Nu har jag en hel del läxor och plugg att göra och klockan är redan halv fem. Jag har sex prov nästa vecka och livet känns som om det går åt helvete. Jag menar, är det lagligt att ha så mycket prov? 
 
Mitt i smeten fyller jag år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0