Drömmar

Inatt hade jag en riktigt konstig dröm. Jag drömde att jag hade pojkvän (yes jag är förevigt singel) och jag var upp över öronen kär i honom. Men det konstiga var att var ful. Han var så FRUKTANSVÄRT ful. HAHA, vafan är det här?  I drömmar ska man drömma om sin prins som är gudomligt snygg. Ae, jag förstår ingenting. Jag har bara varit allmänt lustig den senaste veckan. 
 
Idag kan jag vara uppe sent och jag kan vakna sent imorgon för imorgon är det en underbar studiedag. Precis vad jag behöver. Jag ska fucking plugga. Ösch. Förresten - idag fick jag en komplimang från min franskalärare om att hon tyckte om min sminkning och främst mina ögonbryn. Ha! Werid. Men kul. 
 
Hittade denna bild och det är så sant som det kan bli. Jag trivs i mitt eget sällskap.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0