Lång dag

Jag är så trött att det sticker i ögonen och klockan är inte ens nio. Jag har varit vaken sek klockan sex. Varje morgon vet ni. Men just denna morgon hade jag sovmorgon med det kom jag inte på för ens jag var klar och åt frukost. Fasen. Hade en otroligt tråkig föreläsning i skolan av ett par treor. Rent ut sagt var de dåliga. Efter skolan gick jag direkt in till stan för att möta upp mamma för lite shopping. Mötte upp pappsen lite senare. Gick i alla skobutiker för att hitta ett par perfekta skor. Råkade bli två par skinnskor istället. Fick en hög med underkläder också, skitbra. 
 
Kunde ju inte fota alla trosor såklart, men nattlinnet är jättefint och skorna är underbara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0