make up

Försäljning av bullar i skolan var ganska kul - när jag inte satt ensam, vilket jag fick göra i ca 45 min. Sen kom några snälla människor och var mitt sällskap. Hann inte äta någon lunch men som tur var hade jag två supergoda mackor med mig. Muuuums. 
 
Gick in till stan och köpte mig både foundation och concealer. Det är så sjukt svårt att hitta rätt färg till sin hudton. Gick in på Make Up Store och snackade minst 10 min med tjejen där om hur man använder saker si o så. Jag trodde jag visste en hel del om smink men ack det gör jag verkligen inte. Drog till Kicks sen och fick ytterligare info om en massa saker. Slutade med en foundation och concealer som sagt. Bra köp där. Slipper gå runt orange på morgonarna och fläckig på eftermiddagarna. 
 
Fick ett ryck efter att jag kommit hem och skulle ställa in de nya inköpen i mitt badrumsskåp. Där har jag inte städat på ett år så jag beslöt mig att nu fan ska det bli snyggt här. Och det ska gå att hitta. Nu är allt prima. 
 
Läxorna återstår och det ska jag borra ner mig i nu. Ha en go kväll. 
 
 Foundation och conealer från L'Oreal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0