ojoj

Idag blev det ovanligt mycket träning. Lustigt att jag orkade med. Fick välja fritt på idrotten, sprang ute med Malin och gjorde styrkeövningar. Tog bussen hem med Peyda och lyckades övertala honom att springa med mig så att jag skulle få snacka med honom om en sak, för han var knäpptyst om det på bussen. När joggingturen var klar och jag klev in innanför dörren frågar mamma direkt om jag ska med och träna. Jag bah, jaha ok då. Men under dagan gottade jag mig i en väldigt god cupcake gjord av två fina vänner i klassen som ville fira Sune så fyllde 17 idag. Väldigt snällt av dom! Jösses amalia inatt vaknade jag av att mitt långfinder kliade som satan. Det. Ville. Inte. Sluta. Och det sved och sved. Vaknar upp på morgonen med ett finger tjock som en korv och lika röd som en tomat. Vafan? 
 
Efter att vi hade slutat skolan övade Karro, Johanna och jag på lite låtar. Kul när det låter bra såklart. 

Kommentarer
Postat av: BECCA

Haha, anna din fingerhistoria fick migatt skratta.
Va förskigt när du tränar bara, annars GO GIRL!!!!
:D <3

2012-10-23 @ 21:00:27
Postat av: Sofia

vad kul :D

2012-10-24 @ 14:18:18
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0