pumpkin day

Sorry peeps. Har haft en fullspäckad eftermiddag.
Hade sovmorgon, tack gode gud. Drömde en dröm inatt om mig och mitt skåpspan. Han har skåp typ två meter bort och är så jävla snygg. Tack vare drömmen njöt jag hela bussresan och var ovanligt glad på morgonen. Malin märkte klar skillnad och undrade vad det var för fel på mig. Heh ... Skoldagen har varit ganska chill men efter skolan har det varit chopchop. Från fyra till fem hjälpte jag tjejerna i elevkåren med Halloweenpyntet på 100-planet och i matsalen. ÄNTLIGEN en rolig och annorlunda miljö. Hade jag fått bestämma hade jag lagt minst en tusenlapp på pyntningen av Halloween och ytterligare på annat pynt inför andra högtider. Jag tror att gör man mer saker som är synligt för eleverna, kommer elevkåren få mer tillbaka av eleverna. För nu vet typ ingen vart kårens pengar går till. Kanske någon enstaka fest som de anordnar till eleverna. Mer synliga saker kanske skulle peppa oss elever. Efter skolan åkte jag hem direkt och köpte karamellfärg till bakningen. Hann äta en skål nudlar innan tjejerna dök upp hemma hos mig. Sen började det roliga! Vi färgade kokosen och pärlsockret och rullade på. Än har jag inte räknat bollarna, hoppas det blev tillräckligt. Fina blev de i alla fall. Nu ska jag skriva en svenskauppgift. När den är klar ska jag skära ut en pumpa om ögonlocken inte hunnit falla ihop. Dessutom lovade jag elevkårstjejerna att komma tidigare till skolan för att fortsätta pyntningen. Jösses, jag lovar för mycket. Jag vet redan nu att jag inte kommer få mer än 6 timmar sömn. Men detta är fettvärt för sedan väntar ett lov på 216 timmar. Och alla dessa timmar får jag sova om jag vill! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0