tillbaka på spåret

Efter mer än en månad och två förkylningar stod jag i mina löparskor och träningsbyxor igen. Så himla härligt. Fråga mig inte varför jag inte har tagit itu med det tidigare men efter en portion pasta och köttfärssås kände jag att det var dags att röra på röven. Istället för den vanliga löprundan i spåret sprang jag runt i området bland husen istället. Ganska mycket roligare, kika på alla nybyggda områden. Blir förvånad varje gång. Höll ut i tre kilometer sen blev det hemåt. Jag menar, hur mycket mer kan ni förvänta er av mig liksom? Under löprundan stannade jag för att träna baken och jösses vad anfådd jag blev. Jag ska banne mig ha en snygg rumpa inom en rimlig tid. Imorgon ska jag köpa mig ett gymkort igen och börja träna regelbundet. Nu säger jag inte detta för att låta det rinna ut i sanden. Har nämligen en idrottsuppgift att göra om min träning och den uppgiften går ut på att vara regelbunden. 
 
Nya träningsbyxor! Snyggare och bättre. Till skillnad från mina förra ser man faktiskt att dessa är för träning då mina förra såg ut som vanliga tajts. Med snyggare kläder blir man mer peppad, inte sant? 
 
Fina träningsstrumpor va? Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0