Alla får vara med

Igår hade jag hur mycket som helst att göra. Hade möte från halv ett till två. Skulle egentligen ha slutat men fick stanna kvar för ännu ett möte kl halv fem. Direkt efter det gick jag in till stan och mötte upp mina föräldrar därför att vi skulle hem till min morbror och hans familj. Där var vi hela kvällen och hade kul. Jag har alltså inte hunnit sitta framför en dator förns nu. Och nu ska jag iväg och hämta min mobil hos min morbror som jag glömde igår. Kl tio ska jag va på en arbetsintervju. När det är klart ska jag hem till Malin och plugga tillsammans med Sandra också. Får se när jag hinner äta. Jag har två kronor på mitt bankkort och kanske 14 kronor i mynt. Jag får månadspeng på torsdag. Fml. Ha en bra DAG.
 
Förresten. Ni som går på Katedral och läser detta får gärna höra av er till mig om ni vill vara med i vår bak-armé. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0