Bring it on

Jag har suttit hemma så mycket att jag nästan längtar att komma tillbaka till skolan igen. Efter en hel vecka osocial har det varit oerhört uttråkande att sitta tyst för sig själv. (Främst för att jag inte har kunnat prata). Nu måste jag stå ut med ännu en dag av ledighet. Jag vet inte vad jag ska hitta på längre! Jag hade velat springa flera mil bara för att jag har små mycket energi över därför att jag bara sitter här och äter godis.
 
På trevligare vägar ... såg precis Bring It On Again. Efter att jag för nån dag sen fick för mig att jag vill bli utbytesstudent nån dag framöver har jag inte kunnat släppa det. Fick för mig att se en cheerleading-film. Och jag har laddat ner tre andra. Vad är det med mig? Freak. Nej men seriöst. I trean vill jag ha ett utbytesår i USA. Sen är det ju en annan femma att skyffla fram pengarna. Kanske ska börja spara till fickpengar redan nu? ... 
 
Btw, den blonda tjejens kille är apful. Throw him in the trash girl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0