Håret

Jag hade sovmorgon idag. Inte till tio i tio utan tjugo i två. Kom till skolan ovetandes om den förlängda sovmorgonen. Försökte få lite fysik gjord men det gick inte. 
 
I söndags tonade jag håret i min naturliga hårfärg. Jag är naturligt mörk. Väldigt mörk, vilket känns ganska svårt att förstå därför att jag har haft ljusbrunt - mörkblont hår nästan hela mitt liv. Antingen solblekt eller slingor hos frisör. Så då satt jag hemma hos Sandra i söndags och undrade lite vad jag egentligen höll på med. Var rädd för resultatet. Att jag skulle se för blek ut. Men det visade sig att jag inte gjorde. Färgen som jag tonade med hette mellanbrun. Och resultatet blev ganska mörkt, chokladaktigt. Men snyggt. Varje gång man tonar sitt hår blir det så mjukt, lent och glansigt. Älskar det. 
 
Bilderna gör inte håret så mycket rättvisa men ni ser ju lite. Bättre bilder kommer så småningom. Malin blev ju också tonad i håret. Hon blev både mörkare och rödare. Fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0