Hejsvejs

Förlåt för att jag har varit helt lost den här veckan men jag har haft så sjukt mycket att göra och allt har varit jättestressigt. Idag det inte varit någon bra dag, nej gud nej. Blev allmänt irriterad och deppig i slutet av dagen. Imorgon har vi ett matteprov på ett kapitel som jag har hunnit göra kanske fem uppgifter i. Tur att vi kommer få rätta det själva. Tack o lov att vi slutar klockan tolv därför att jag har fyra möten som alla krockar med varandra och ett skolfoto klockan fyra. Redan nu början en envis finne ploppa upp i ansiktet. Är den kvar imorgon blir jag arg. Jag har dessutom skolfoto på torsdag och på fredag. Alla dessa föreningar och utskott vet ni. Jösses. Biologiprov på fredag och jag är körd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0