i got a feeling

Tack gode gud att jag redan mår bättre. Var rädd att jag skulle få spendera min helg ofrivilligt osocial ... det är en annan grej om man är frivilligt osocial. Vilket händer rätt ofta ... Att jag har missat två biologidagar i rad betyder att jag måste sitta och råplugga inför provet. Jag har hur mycket som helst på axlarna. Och jag sitter bara här och ser femte säsongen av True Blood. Förresten så läste jag ut The Hunger Games idag och jag kunde inte hålla mig från att se filmen. Jämfört med boken suger filmen. Håller någon med eller är min åsikt helt ute och cyklar? Nej filmen var verkligen inte vad jag hade föreställt mig. 
 
Förutom kanske Peeta (Josh Hutcherson) som var ganska söt. Fast jag tycker de borde ha använt silverschampo i hans hår. Skulle rekomendera det varmt. 
 



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0