Idag

Första dagen i skolan efter en veckas frånvaro. Känns underbart. Okej, nästan. Det var härligt att träffa alla underbara människor som går i min klass. Vet inte om de tycker att det var lika underbart att träffa mig. Ömsesidig kärlek är inte ett krav. Men jag tycker om dem ändå! 
 
Efter skolan gick jag in mot stan med Joacim och Malin. Skulle köpa en ansiktstvätt men Joacim behövde låna pengar, så det blev ingen ansiktstvätt. Mina pengar bara flyger ur händerna på mig. Visserligen får jag tillbaka dem, men annars? Flyger åt alla olika håll och jag har ingen koll på vart. Hittade förresten två jobbannonser i tidningen som jag ringde till ikväll. Får se om de nappar! 
 
Jo jag körde på lockigt idag faktiskt. Fixade det igårkväll så att jag slapp stressa med det på morgonen. Oftast när jag har lockigt kör jag gärna på nåt nedtonat på kläderna, inte så färgglatt eller uppklätt. För om jag gör det känns det så tillgjort. Och har jag för "gulliga" kläder till det lockiga håret blir det alldeles för flickigt. Usch. Jag tål inte för mycket av det där flickiga. 
 
Dagens alltså. 
Ser ni vad bra min hy (ansiktet of course) har blivit? Allt tack vare basirooooon!


Kommentarer
Postat av: sandra

shit vad fin du var i håret!

2012-09-17 @ 20:52:02
URL: http://sandrasandberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0