Lana del fucking ray

Jag vet inte vart jag ska börja. Hon gör mig galen bara jag tänker på henne. Hon är överallt! Har jag rätt när jag säger att hon är sjukt överskattad? Hon gör musik som jag inte förstår mig på. Men det är ok, för alla har olika musiksmak. Men vad är grejen med resten av henne? Hon har till och med fått en väska uppkallad efter henne från märket Mulberry har jag för mig. Insane. Nu är hon dessutom H&Ms ansikte utåt för deras senaste kollektion i USA. Såg bilderna i en tidning och jag måste säga att de kläderna lägger jag inte ens ett halvt öre på. Det är ju nåt galet med hennes utseende. Opererad båder här o var så att hon ser mer eller mindre trög ut. 
 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Detta är musikens underbara sätt att väcka såväl diskussioner som reflektioner. Hennes musik är nog dock värd att lägga energi att lyssna in sig på innan för stora utlåtanden då hon gör såväl bra som sämre framträdanden där hon visar på musikens och röstens sårbarhet, framförallt röst då den har för vana att krackelera lite väl ofta men kan ändå vara fängslande. Opererad eller ej har hon ju faktiskt lyckats bli en form av ikon i mediavärlden, och det är hon ju inte ensam om...M. Jackson är väl ett praktexempel på detta.

Svar: Jag uppskattar din kommentar, alltid intressant med olika perspektiv, personligen står jag fast vid min åsikt. :)
Anna Cassel

2012-09-02 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0