legacy: arv

Mamma föreslog att vi skulle gå på bio ikväll och så blev det! Filmvalet blev The Bourne Legacy. Hur lång film som helst. Över två timmar! Men den var spännande och väldigt bra faktiskt. Jeremy Renner var jättebra i huvudrollen och min favorit Edward Norton gjorde super ifrån sig som vanligt. Alltid när jag sitter på bion börjar jag skaka för att jag blir så himla kall. Helt galet. Det hjälpte ju inte heller att jag satt kissnödig under sista halvan. Dessutom var jag så sjukt trött att mina ögon sved och håll på att åka ihop. På bussen hem från skolan somnade jag till och med. Kanske inte super att kolla på en 2h-film in på kvällen. Tur att jag har sovmorgon imorgon!
 
Nu ska jag hoppa ner i min underbara säng. Godnatt peeps. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0