Roligaste dagen i år

Jag har haft så tråkigt idag att jag bokstavligen promenerat runt i huset fram och tillbaka bara för att det inte finns nåt annat att göra. Inte ens datorn lockar. Då är det illa. Man tror oftast att när man är hemma från skolan sjuk så kan man slappa och göra precis vad man vill. Hade jag inte varit sjuk med fortfarande varit ledig hade jag spenderat hela dagarna på spåret joggandes just för att jag har fått upp känslan för det på siståne. Men nu är jag sjuk och jag kan inte prata alls. Jag kan inte ens kommunicera om jag ens ville det! Jag kan inte svara i telefon om någon okänd ringer för jag får inte fram ett ljud. Det är ovärt att ens försöka vara social. Förstår ni min situation? Läxorna har inte varit ett alternativ. Ganska svårt att koncentrera sig med ett ständigt bultande i huvudet. 
 
Men min eftermiddag räddades av den nya boken jag precis har börjat läsa. Och enligt er är den redan off-topic eftersom den dessutom har gått på bio. Men jag såg aldrig den. Boken är jättespännande. 
 




Kommentarer
Postat av: Gale "the motherfucker"

Ideed they are

2012-09-13 @ 23:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0