Sjukling

Åkte till skolan imorse och kände under första lektionen att jag inte mådde bra alls. Att sitta hemma och göra ingenting medans man har ont i halsen är inte så värst jobbigt. Men att sitta i skolan snörvlig, ont i halsen och huvudvärk är det svårt att koncentrera sig. Plus att man har mensvärk så att humöret går lite upp och ner. Innan lektionen ens var slut var jag ute ur Katedrals portar påväg hemåt. 
 
När jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på film. Jag som aldrig har sett The Note Book (fråga mig inte varför) satte mig och såg den för en gångs skull. Det var en underbar film. Satt och stortjöt bara för att det var så vackert alltihopa. Åh jösses. Det är sällan jag släpper tårarna. Efter det försökte jag mig på ännu en film, Les Miserables, vilken jag har sett innan fast för typ 6 år sen. Men behövde sträcka på benen så sätter igång den ikväll igen. Det är sällan jag ser på film. Man blir så trött. Jag tycker jag borde sitta bänkad oftare framför tvn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0