Tisdag

Jag kom hem för en liten stund sen. Åt lite, gjorde lite halloumi också. Såg att det var 22g protein/100g halloumi. Gaaalet bra. Sen innehöll det ca 24g fett också per 100g, vilket man kan tycka är alldeles för mycket. Men grejen med fett är att det är så otroligt mättande. Så oavsett vad så går det att inte äta för mycket liksom. Särskilt inte halloumi. Fick i mig fyra skivor, sen var jag proppmätt. 
 
Nu har jag tagit på mig mina favoritbyxor. Nämligen mina träningsbyxor. De är så fantastiskt sköna. Vill gå i dom hela dagarna, i skolan, överallt. Plus att man få fina ben i dom. Efter en veckas uppehåll av träning ska jag tillbaka till gymmet idag. Ont i halsen, huvudvärk, snörvel och ögongojs har äntligen passerat. Nu är jag fri. Och jag ska träna som satan. Idag har jag bestämt att jag ska träna ben och rumpa. Idag vill jag ha träningsvärk i röven. Fan vad najs. 
 
Wehå så här såg jag ut idag. Upptäckte att jag hade en stämpel från Platå på mina byxor på sidan av rumpan. Haha eh va? Nån som tafsat på min rumpa på dansgolvet och fläckat av sig på mig ... 
 
 

Kommentarer
Postat av: anhthu

tutorial på hur du gjorde håret, tack

2013-08-20 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0