För trött

Efter skolan traskade jag iväg till gymmet för att träna. Jag hade inte så stor ork men jag tänkte att om jag fick i mig lite mat så skulle det gå. Så jag köpte lite plockmat inne på Hemköp. Jag vet inte var det var, om jag åt för mycket mat innan eller om det var nåt annat, men jag var så otroligt trött och sjukt opepp på att träna. Jag hade ingen motivation att lyfta tungt och ta ut mig. Jag övertalade mig själv att ge det ett försök. Jag ställde mig på löpbandet för att värma upp och sprang i 20 min. Men då var mitt hopp slut. Likaså motivationen att fortsätta. Den var nersprungen för länge sen. Så jag tog mitt pick o pack och lunkade till bussen. Jösses vad utmattad jag kände mig. Jag somnade på bussen till och med. Förstår inte vart detta kom ifrån. Jag har sovit hur mycket som helst de senaste veckorna. Det kanske det som är problemet - att man sover för mycket och blir seg. Ae, jag får inget grepp om det här. Någonting måste jag göra åt det. 
 
Nu ligger jag i min säng framför tvn och ska kika på Paradise Hotel. Min favvis är Aina, hon är ju så söt och genuin. 
 
Typ världens sämsta datorbilder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0