Mys

Ikväll har jag umgåtts med min gitarr och även skypeat med Oscar! Det är första gången som vi gör det och det är så mycket roligare än att hålla på att smsa konstant. Det känns som evigheter sen vi sågs. Egentligen var det redan i söndags. Men ni vet hur det är. När det går så mycket som en vecka emellan så känns det så mycket mer speciellt när man väl träffas. Och för att kunna stå ut skypear vi. Min räddning, haha. 
 
Det känns alldeles underbart att ha möjlighet att få uppleva en högtid med den man tycker om. Särskilt julen. Den kan bli så underbar och romantisk om man har någon fin människa att dela den med. Och jag är lycklig att jag har det. Det kan inte bli bättre inför lovet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0