Nattligt prat

Helgen som har varit har varit väldigt mysig. Och det har varit ofantligt stora mängder godis. I fredags spenderade jag kvällen med mina girls. Nu för tiden umgås jag mycket med Oscar på helgerna och dessa singeltjejer ser man inte lika mycket av på fritiden.
 
Så det fick bli en tjejkväll med en massa godis, chips och en film. Vi alla låg i Sandras gigantiska soffa och degade. Filmen var inte särskilt bra, och vi var inte särskilt sociala heller med varandra. Sandra låg och snarkade i sitt hörn och Nadja och jag satt båda med våra mobiler. Skitkul, haha. Min personliga taxichaufför kom och hämtade mig (Oscar såklart) och då åkte vi hem till mig.
 
Igår var det planerat att vi skulle göra pepparkakshus! Det gick ganska bra faktiskt, men vi hann inte färdigt förrän vi skulle äta och sen gå på bio under kvällen. Huset gjorde vi aldrig klart, hehe. Vi gjorde rosa kristyr! Oscar gillade det särket. Inte. Bion som vi såg var The Hobbit. Jag knaprade på mitt godis och utöver det köpte vi också en gigantisk popcorn med läsk o grejer. Hobbit var bra, riktigt bra! Ser fram emot trean. Något som inte uppskattades lika mycket var att mitt ex's bror med hans flickvän satt på raden framför mig. Våra blickar möttes i några sekunder men ingen av oss hälsade. Inte säker på om han kände igen mig eller inte vågade hälsa. I vilket fall var det inte en händelse som jag tyckte om, jag behöver inte bli påmind om mitt ex. Han kan slänga sig i väggen.
 
Idag har Oscar och jag mest chillat. Vi steg upp klockan två ur sängen och latade oss framför tvn tills jag kom på idén att åka till simhallen! Det är inget jag brukar göra, inte ens med mina vänner. Men jag kände att det kunde bli kul med Oscar, båda han och jag gillar ju att busa. Och kul var det! Jag älskar att vi kan ha så kul tillsammans, även fast det är lite barnsliga saker. Senare under kvällen satt vi och kollade på julkalendern tillsammans som vi följer så slaviskt, med en massa choklad och cider. 
 
Nu är det roliga slut och imorgon är det skola igen. I och med att några av oss i klassen ska vara med på julkonserten så är det rep-vecka för oss. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller inte. Jag ska inte ens sjunga. Jag ska spela gitarr och det är inte särskilt kul, även om jag kan det. Näe, konserten är en av de mindre sakerna jag ser fram emot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0