Repdagarna

Jag dök upp runt tolv i skolan för att öva på vår låt inför julkonserten. Det låter ganska jävligt men det går väl framåt. I och med att jag spelar gitarr blir jag himla trött i vänsterhanden som ska trycka på en massa stränga hit och dit. Utöver detta ska jag spela ett gitarrsolo. Jag har ingen aning om jag kommer lyckas med det eller inte. 
 
Nu har jag precis haft biologiprov. Det hade verkligen inte pluggat på men det var verkligen inte nödvändigt märkte jag. Det räckte med att Amed gav mig några anteckningspapper som jag läste på en halvtimma innan. Resten av snacket skötte de andra i min grupp på seminariet. Jag får väl inte det högsta betyget, haha. 
 
Vi satt och lyssnade på tvåorna som valde låten Silent Night. Alltså hur kan man välja en sån tråkig låt? Man kan inte uppträda med en sån låt utan att få den att låta oerhört tråkig. Instrumenten lät dåliga och sången var ... nja. Inte super. Gud bevare dem. Låt det ej bli pinsamt på konserten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0