Full

I och med att jag inte gör mycket mer om dagarna än att träna så får det bli uppdateringar om hur det går där. Kan hända att detta blir en träningsblogg. Ingen aning. Jag skriver bara om vad jag håller på med om dagarna. Like it or not. 
 
Idag träffade jag en vän från högstadiet och häromdagen en gammal vän från lågstadiet. Härligt att man fortfarande kan hålla kontakten och fortfarande ha kul.
 
Idag i vilket fall så åt jag så jävla mycket mat. Idén idag var att inte äta något på stan när jag träffade Malin men min självdiciplin gömde sig i nåt jäkla hörn. Och när jag väl får i mig något onyttigt ska jag självklart tänka, fuck this let's eat more! Så förutom en fet tallrik med kycklingspett och pommes (jösses vad gott) så köpte jag mig en stor bägare med chokladglass och chokladtoppting SAMT favoriternas chokladkaka - sport lunch. Utöver det blev det lite jordgubbar. Runt sex-tiden drog jag från stan in till gymmet. Och mina kära läsare, ta detta råd bokstavligt, TRÄNA INTE PÅ FULL MAGE. Alltså det gick inte. Jag rullade runt som en jävla boll och magen pekade åt alla håll. Inte så jäkla klyftigt att träna i ett tight linne då. Attans. Förövrigt har jag skadat min axel så bröst- och axelövningarna gick inte som jag ville. Vissa övningar gick inte ens att utföra med ena axeln för att det gjorde för ont i den. Fasen också.
 
Aja, KÖTTA BEN OCH RUMPA IMORGON! Fysatan vad ont jag fick senast i tisdags. Träningsvärken sitter kvar kan jag lova. Måste ha varit marklyften som satte det. 
 
Den underbara maten och en av mina nya vänner -->
 

Kommentarer
Postat av: Vilhelm

Det är inte att svulla om man BULKAR! 8-)

2013-07-05 @ 10:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0