gör en britney då

Lite då och då på bloggen brukar jag gnälla över mitt hår. Ni som olyckligtvis behöver umgås med mig om dagarna har hört mig förut. 
 
Jag kan aldrig bestämma mig för en frisyr:
7:an Hade långt brunt hår.
8:an Klippte jag mig axelkort.
9:an Lät det växa ut och slingade det blont. 
1:an Klippte det axelkort igen. Blondast hittils.
2:an Håret var kort och tonade det brunt.
För tillfället: Låter håret växa ut. 
 
Måste erkänna att jag trivdes otroligt bra i kort blont hår. Det kändes så ... busigt. Haha. Men sen så ser jag tjejer i långt brunt hår som är så fint att jag vill strypa mig med det. 
 
The question is - ska jag ljusa upp håret eller göra det lite mörkare?
 
Ok här kommer världens längsta ihopsatta bild. Ta lite popcorn eller godis och skrolla på. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kort och brunt, ev lite ljusa slingor, men definitivt kort snyggis :)

2013-07-06 @ 19:42:38
Postat av: Cassan

Som på bilderna från 1:an!!

2013-07-06 @ 21:12:20
Postat av: orcass.blogg.se

8:ans, 2:an, i vintras

2013-07-08 @ 18:44:54
URL: http://orcass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0