Klart för idag

 
 
Inte helt fel att vara ensam på gymmet den första timmen! Kom dit lite efter kl två. Vid tre började folket droppa in. Jag åkte inte hem förrän halv fem. Alltså förstå att jag var på gymmet i över två timmar. Det funkar ju, men man måste fylla på med protein efter ca en timme och det hade ju inte jag förberett. Allt jag hade var ett fjuttigt äpple. 
 
Träningen gick bra! Var lite seg i början med en massa tankar snurrandes i huvudet. Efter ett tag kom energin igång och jag körde på. Lite senare klev en asnygg vältränad kille in på gymmet och då steg självklart min energi ännu mer! Haha. Körde på som satan. 
 
Gjorde även denna övning. Cable Hip Abduction. 
Man spänner fast kabeln runt fotleden och drar benet i sidled från kroppen. Tränar rumpa, lår och lederna i höften. Asjobbigt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anh Thu

DUKTIG TJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! HEJAR PÅ DIG!!!!!

Svar: TAAACK THU!!
Anna Cassel

2013-07-05 @ 22:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0