knasig mitt i natten

Ae. Jag vet inte vad det är med mig. Det måste ha varit pannkakorna. 
 
När jag satt vid datorn för någon timme eller två sen så fick jag ryck och gick och ställde mig i badrummet framför spegeln. Bestämde mig plötsligt för att sminka mig. Alltså va? Klockan halv ett på natten? 
 
I ettan så bar jag vääääldigt mycket smink. Foundation, eyeliner och ögonskugga, you name it. Skar ner på sminket i tvåan och nu under sommarlovet bär jag knappt nåt på hyn i ansiktet. Bara lite puder, rouge och mascara. Enkelt och smidigt. Så ikväll fick jag för mig att gå all in med foundation, concealer och allt vad det heter. Framkalla those big eyes.
 
Yes jag var och tränade idag. Nej jag har inte duschat sen dess. Ja jag ska duscha. Nu. Klockan två mitt i natten. Don't worry.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadjish

ÅH, DINA ÖGON SÅG UT SOM SMÅ FLUFFIGA MOLN, SKITFINT SMINK MIHIHI

2013-07-16 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0