Oh hot damn

 
Stryk det. Pannkakor ftw!
 
ALLTSÅ NI SKA VETA. NI SKA BARA VETA. 
Det är såna som mina pannkakor som gör att alla killar kommer in genom bakdörren.
 
För det första så var det otroligt enkelt att laga amerikanska pannkakor. Enligt receptet skulle man vända på pannkisen när den började bubbla på ovansidan. Sagt och gjort så var undersidan helt makalöst fin och de blev så fluffiga! 
 
 
Och, alltså behöver jag ens nämna detta, de blev så otroligt goda! JÖSSES. Mina smaklökar gjorde så mycket volter att jag hade svårt att hålla koll på tungan. Smaken och konsistensen påminde så mycket om när jag var i USA för flera år sen och jag saknar det stället så fruktansvärt mycket. Amerikanska pannkakor fick stå för nostalgin. Jag åt upp alla pannkakor på en gång. Såklart. Till mina pannkisar hade jag sirap och socker. Såklart. Dah, what else? Det är sånt man har i Amerika vet ni. Nu mina vänner är jag MÄSTARE på att göra pannkakor. 
 
 

 
HAHA alltså när jag sökte på "my milkshake" så kom denna upp. Alltså wtf? HAHAH.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadjish

Asså fick orgasm av att se på dina pannkissar, bjud mig nästa gång bre, jag skiter it, jag springer till dig om det behövs!! OCH IT'S SOOOO FLUFFY AND SOO CUTE

2013-07-15 @ 23:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0