skadad för livet

Åh gud. Jag vaknade upp när klockan ringde nio och var helt död. Ville fortsätta sova men ville ändå upp och träna. Vilhelm har varit beslutsam med att träna otroligt tidigt. Varför? Jo för att han vaknar lika tidigt som en pensionär och vill inte vänta på att jag ska dra mig ur sängen. Kan förstå det, men please let me sleep! 
 
I vilket fall gick det inte alls bra på gymmet idag. På schemat stod det bröst, axlar och triceps. Bänkpressen gick väldigt bra. Sen gjorde jag en annan övning där axlarna var mer inblandade. Direkt så fick jag så otroligt ont i vänsteraxeln. Blev så jävla förbannad! Kan inte träna ordentligt utan att få ont. Min lust till att träna gick ur mig och resten av passet var bara segt. Stackars Vilhelm som fick handskas med mig. 
 
Vill lägga mig ner i sängen och bara somna om. Men nepp, ska möta upp en vän på stan i typ 30 min. Sen, får jag sova. Kanske. 
 
Hängde med den här snyggisen häromdagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0