that booty

 
 
Det enda jag i princip följer på IG är träningssidor. Allt för motivationen. Så på grund av alla grymma bilder som dyker upp på IG printscreenar jag rätt så många. Har kanske 300 screenshots på mobilen. Fettnajs.
- Förövrigt, tjejer som killar, följ @jenselter för världens grymmaste ass. 
 
Snart är det dags för gymmet. Ser fram emot det hur mycket som helst därför att idag är det den dag jag får köra skiten ur mina ben och rumpa! 
 
Jo alltså Vilhelm tycker att det enda jag pratar om att träna är min rumpa. Hallå?! Den ska ju bli snygg. Han refererar mig lite som en discogymmare fast tvärt om - ankgymmare. Större undertill och mindre upptill. Äsch då, inte alls! Sen jag insåg att det inte går att göra mycket åt bröstens storlek för tillfället så tänkte jag att rumpan går ju ändå att fixa till med träning. Och vem gör jag detta för? Jo - för att alla tjejer ska bli så inihelvete avundssjuka och killarna ska säga "DAMN that's hot". Aa, typ lite så. 
 
Nä men ni får förstå min ironi lite. Klart jag tränar alla mina muskelgrupper lika mycket (2 ggr/v). Råkar bara vara så att rumpan är min favvodel och roligast att prata om, dah. 
 
Tjejer, var inte rädda för att använda tunga vikter när ni tränar. Det tar oerhört lång tid att ens få en synlig muskel så var inte rädda för att plötsligt se ut som Arnold Schwarzenegger. No worries ladies. Det ni ska göra är att träna upp era platta rumpor! Det är jag i full gång med. Även andra delar av kroppen också såklart ... 
 
Tips på övningar för er som är lite lost:
  • SQUATS (Benböj). Förinihelvete. Träningsvärldens mest kända benövning. Framsida lår och rumpa.
  • Deadlift (Marklyft). Ländrygg, baksida lår och rumpa. 
  • Lunges (Utfall). Lår och rumpa.
  • GLUTE BRIDGE/Hip thrust (Rumplyft). Min absoluta favoritövning för rumpan. Tränar i princip bara bakdelen. Själv föredrar jag glute bridge och lägger på ca 55kg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0