Tisdag

Ojojoj. Såg något så enormt irriterande på gymmet.
 
Den här veckan tränar jag ju på Studio Fitness med Vilhelm. Askul! Men. Idag kom det två spinkiga fjortisar in på gymmet. Den ena tjejen var klädd i shorts lika korta som trosor (man såg rumpan) och ett linne som precis täckte brösten. Alltså wut? Dom två satt mitt i gymmet på en matta och bara satt och pratade. De gjorde absolut ingenting. Jag funderade på att fälla en elak kommentar om att lägga ner tramset. Men sen så tänkte jag att nae, sån där tråkmåns ska jag inte va. Sen gick de in i omklädningsrummet och satt och babblade. Jag tror den ena tjejen stack och rumptjejen sprang till sist lite på löpbandet. Bra gympass!
 
Förövrigt gick mitt eget gympass väldigt bra! Marklyft och squats och lite andra ben- och rumpövningar. I squats pressade mig Vilhelm att göra 15 repetitioner på 50kg. Djupa squats dessutom. Fyfan. Plötsligt sa han, "nu ökar vi till 57,5 och då vill jag att du helst klarar 10 st. Men mist 5". Jag ba, ööh. Huh? MEN vet ni vad? Jag pressade mig så pass mycket att jag gjorde 19 st på 57,5kg. Fysatan vad mina ben skakade och värkte. Fysatan vad grym jag är. 
 
Om 20 min ska jag ta bussen till sommarstugan och klippa gräset. Yay. Klippte nyss gräset här hemma. Yay. 
 
Nadja kom till mig i söndags och höll mig sällskap. Bästa Nadja.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadjish

Jäkla animal men fy tusan vad grym du är!! Kämpa på bara!!

2013-07-09 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0