Trötter

Igår när jag gick och la mig i sängen klockan ett så såg jag fram emot att få sova ut riktigt ordentligt. Minst till klockan tolv. Sen vaknar jag kl tio och känner att det inte går att sova längre men att jag fortfarande är lite småtrött. Alltså vaa? 
 
Drog med Nadjis till Studio Fitness idag. Min plan var att vi båda skulle köra ben och rumpa men Nadja körde sitt eget race på gymmet med alla möjliga övningar. Jag fortsatte med mitt planerade schema haha. 
 
Nu är tanken att jag ska gå ut och sätta mig i solen. Jag är så otroligt trött. Trött i mina små muskler som har kämpat på gymmet konstant hela veckan och alldeles sömnig för att Vilhelm har kört upp mig alldeles för tidigt denna vecka. Nu ska jag minsann sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0