Work it.

Tjenare. Jag är hungrig. Har börjat lära mig att bara äta när jag är hungrig. Funkar ganska bra. Ni vet, är man uttråkad finns det ju inget bättre att göra än att äta. Sockersuget dyker allt mer sällan upp och jag klara livet ganska bra.  Min träning går awesome. Jag kom hem och pappa börjar klämma på mina armar. Så jag spände bicepsen och pappa utbrast "OJ!". Akta dig pappsen, snart är jag biffigare än dig. 
 
Jag tränar ca 5-6 dagar i veckan och mina pass är uppdelade efter muskelgrupper. Idag var huvudgruppen rygg, slängde in lite biceps- och tricepsövningar. Jag älskar fan att träna rygg. Bäst är när man ser i speglarna runt sig hur musklerna spänns i ryggen och armarna. Najs. 
 
Även fast jag inte tränar kondition särskilt mycket verkar siffran på vågen gå nedåt. Detta, mina vänner beror på att jag äter skapligt bra. Problemet med att man gåner i vikt den första veckan är att man inte vet om det är fett eller vattnet i kroppen som minskar. Börjar jag äta mycket kolhydrater igen så fylls musklerna med vätska igen och då stiger vikten helt enkelt. 
 
Här ska en snygg kropp formas! Inte smal, men tränad! 
 
Precis efter att min gympass var klart! Snygg i fejjan o allt såklart. NOT. 
 

Kommentarer
Postat av: Vilhelm

Jag tycker minsann visst att du är snygg på ansiktsbilden! :D

Snart lär du garanterat vara biffigare än Anders! ;)

2013-07-04 @ 01:10:33
Postat av: olivia ♡ - mode, foto & vardag.

Vilken fin blogg du har!
- har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Tack!
Har ingen koll på vad du menar, förklara så kanske jag hakar på! :)
Anna Cassel

2013-07-04 @ 22:28:00
URL: http://olivias.webblogg.se
Postat av: Stella

Kämpa Anna!!
Saknar ditt snygga fejs förövrigt :(

2013-07-05 @ 01:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0