Flow

Är musiken tillräckligt bra så sitter man även på toan och dansar. Min verklighet just nu. 
 
Jo men tjena alla mina kroppsdelar fungerar som de ska och psyket är på högvarv. Äsch, jag måste stänga av musiken. Jag kan inte tänka och lyssna samtidigt. Det har gått sisådär tre veckor av sommarlovet och det är hundra år kvar av det. Sista dagarna i skolan var repetitionsdagar och man var 100% social av dagen. Ingen vila för hjärnan. Folk var överallt. Nu är jag ensam och det bästa jag har här hemma är några krukväxter.
 
Jag sitter här och funderar på vad fasen jag ska göra om dagarna. Jag behöver rutiner! Innan sommarlovet började lovade jag mig själv att jag ska fokusera ordentligt på min träning och äta rätt dessutom. Och se här! Jag har hållt mitt löfte än så länge! Mina dygn kretsar alltså kring sova, äta och träna. Det går skitbra. 
 
Häromdagen blev det volleyboll med ett härligt gäng vattenpolospelare, bastu och olaglig simning inne på tinnis. Därefter väldigt trevligt inne på Platå. Dagen efter blev jag skyldig en nära vän en förklaring och situationen löste sig, tack o lov. Ni förstår mina vänner, uppstår ett problem måste jag lösa det. Nu är livet på G och snart kanske jag drar utomlands. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0