Back on track

Senaste inlägget jag skrev var 28:e december förra året. Sen var det nyår och ja ... ni som känner mig vet hur galet det var och allt som hände. Två dagar senare började en snygg random kille prata med mig på gymmet. Det ena ledde till det andra och allt slutade med (snarade började med) ett förhållande. Sen dess har jag levt på rosa moln och det har redan gått tre månader. Ber om ursäkt för att bloggen har legat längst ner på prioriteringslistan medan jag har haft ett liv.
 
Men jag måste erkänna att jag har saknat att skriva. Kan kanske ta tag i det nu. I och med att träning, skolan och mitt förhållande är mitt liv just nu så är det svårt att veta just vad som är privatliv och inte. Jag vill berätta för alla hur glad jag är med Vilhelm men jag är inte säker på om han vill vara med här. Jag menar, Vilhelm är inte superduperglad över att jag är så öppen bland mina närmaste vänner om vårt sexliv. Haha jösses. 
 
Vad jag kan nämna är att jag fick träffa hela Vilhelms familj i helgen på hans brors födelsedagsfest. Som förberedelse för mitt sinne föreställde jag mig det värsta. Som tur var är hans föräldrar alldeles underbart snälla och omtänktsamma. Kanske inte så konstigt med tanke på att Vilhelm är precis likadan. 
 
Hade på mig en vit kofta idag utan någonting under. Var orolig över att urringningen var för stor och att knapparna skulle slitas upp så att boobsen skulle ploppa ut. Fixade det med en säkerhetsnål, tack o lov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0