Hårt kämpat

 
 
Japp så här kul har jag när jag gör läxor. Det går segt som satan. I onsdags sa jag till mig själv att jag måste ha läst igenom alla sidor som provet är på innan jag skriver provet imorgon. Nu har jag läst alla! FAN VAD GRYM. Nej alltså vad var det? Typ 40 sidor. Inga svårigheter egentilgen. Men ni känner ju mig. 40 sidor på tre dagar, haha det är fan grymt för att vara mig. Plugget ska fortsätta. Snart. Bara jag får göra lite andra grejer. Och lite fler grejer. Och .. ja. 
 
Låt mig berätta en alldeles underbar nyhet! Jag är så stolt! 
Förra veckan fick vi reda på vårt preliminära betyg i engelska. Då visste vi bara än så länge betyget på den muntliga delen i nationella provet. Där låg jag otroligt nog på A. Problemet var att om jag inte fick B eller A på de resterande delarna av np så skulle jag falla till ett E, D eller C. Ja, ni vet hur knasigt det nya systemet är. Har man inte A i alla mål får man betyget under, eller ännu värre, E. Idag fick vi reda på de andra delarna av np och där med slutbetyget. Förvånansvärt fick jag ett fucking A på skrivdelen! Jag som knappt får D på skrivande i svenskan. Helt otroligt att jag lyckades. Läsdelen och hördelen blev ett B. Läsdelen för min del är inte min starkaste sida, ibland överanalyserar jag. Och att lyssna går fan inte. Just den delen på alla np går åt skogen. Ändå fick jag ett B. Tjoho! Sammanfattningsvis går jag går ut med ett A i engelska! WOHO!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadjish

Åh duktiga du!!! Du kan om du vill :-)

2013-05-30 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0