Hett

Underkläder. Åh, *suck*, vem tycker inte om det? Som tjej måste jag ändå påstå att undisar är det snyggaste som kan sitta på en tjejkropp. Förutom ett par megasnygga jeans. Damn right. Vissa tjejer tänker att underkläder bara ska sitta för komfort. Aw hell no! Hur kul är det? Att man är snygg under ska kännas minst lika bra som kläderna ovanpå. Låt dig känna dig lite naughty. 
 
Nadjis och jag smög in till stan under lunchtimman för att spana runt lite. Jag vet sedan länge att New Yorker har riktigt fina underkläder. Yep, who would have thought? Måste säga att de flesta bh:ar sitter riktigt bra där ifrån. Så tjejer, langa fram plånkan och kundvangen för New Yorker is the shit. 
 
Som ni vet använder många tjejer (killar kan väl också för den delen) push up. Även jag. Är det nåt fel med det? Vissa påstår att man lurar en. Vem? Killarna som ska plocka av bh:n sen? Jaha, too bad. Ska jag bli besviken av att det putar i brallorna och sen så ser jag inget i kallingarna när jag väl kikar? Nej, push up ger en snygg fyllighet om man har hängpattar like a normal girl och inte en silikonbrutta där allt möjligt putar ut. Låt mig ha tuttar upp till hakan när jag vill och småtuttar när det så vill också. Bra att variera! 
 
Köpte mig en rosa bh. Inte för att jag vet till vilka tröjor jag tänker bära den under men den var riktigt fin. Hur kan man ha en rosa bh? Osmart som attan. Syns ju igenom om man har en massa halvgenomskinligt. Äsch, är det genomskinligt så lär väl nån bli glad över vad som syns igenom. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0