Döende -> Levande

JAG KUNDE SOVA INATT. Tack gode gud. 
Mitt i natten när jag låg vaken så lättade trycket i näsan plötsligt och jag kunde andas genom den. Vilket framsteg. 
 
Dagens lektioner bestod av historia och engelskan som jag sjunkanmälde mig ifrån. Åkte hem för att nu plugga istället. Svenska och biologi here I come. 
 
Min finaste Nadja fyller år på lördag och jag har ingen aning vad som ska ges. Hon är svår den kvinnan, liten men klurig. Kan inte fatta att hon blir 18. Hennes sinne ligger närmare 8 den tjejen. Snart (pfft, dröm o glöm) är det min tur. Om mina planer smider som de ska har jag tänkt att slå på stort och fira som bara in i den. Jösses, ni kommer höra musiken och glädjeropen genom bloggen till och med. I promise. Den 27:e NOVEMBER peeps. 
 
Om jag lyckas sova ostört inatt, vakna utvilad och lagom frisk kanske jag drar mig till gymmet. Ack så länge sen. Hantlarna och maskinerna har saknat mig, garanterat. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Fin blogg du har finis. Kolla in på min med :D

2013-09-10 @ 19:57:25
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0