Fina ben ska det va

Dagen går förbi alldeles för sakta. Det är för sent för att åka till gymmet nu, det är stängt. Jag har ingen lust att äta. Jag har varken ätit frukost eller lunch. Ätit upp mina pringles bara. Jag skulle kunna gå ut och springa, men jag tror det plågar mig mer än att göra mig nytta. Jag provade att sitt och titta på tv. Det fanns inget roligt. Jag funderade om jag skulle gå till konsum men jag är nog ganska pank. På mindre än 20 dagar har jag gjort mig av med över 1500kr. Jag vet inte vad jag gör. Jag äter mat. Helgen är inte slut förrän på söndag kväll. Jag skulle lätt acceptera skola redan nu. Jag behöver rutiner igen. 
 
Förutom att jag gnäller så har jag kikat på Gina Tricots jeans och byxor. Majoriteten av dem sitter riktigt bra på mig till skillnad från många andra märkesjeans. Mina favvojeans från Gina har gått sönder på insidan av låret så jag tycker att det kan vara dags att hitta ett par ersättare. Jeans är det bästa som finns så länge de är sköna. Jag har hur många par som helst i garderoben. Blir glad jag bara tänker på det.
 
Ett utdrag ur min jeansönskelista från Gina Tricot: 
 
Dessa påminner mycket om de som gick sönder. Kan hända att dessa är lite blåare. De är fortfarande skitsnygga dock. Byxan heter Kristen zip jeans och den passformen är gudomligt skön. Jösses alltså. 
 
Dessa är också Kristen zip jeans i en ljusare modell.
Jag äger inte längre ett ljust par sen jag såg en bild av mig i dem. Mina ben såg 3x större ut.
Är tveksam gentemot dessa men fasen så snygga de är. Kanske på mig också. 
 
Färgen på dessa jeans tyckte jag var assnygg och på modellen satt de jättebra. Frågan är om de gör det på mig också. Det här är en annan modell också. Om midjan är för hög är det inte särskilt smickrande på mig. 
 
 
Jag tyckte att färgen gjorde byxorna väldigt intressanta. Hade de varit ljusare hade jag inte gillat dem. Jag tycker att det är snyggt med kjedjor på framsidan. Nice touch. 
 
Dessa påminner om de övre byxorna, inte samma modell dock. De här brallorna ser ut som nåt typ av skinn, vilket kan bli himla snyggt på rätt typ av ben och en bra kombination av överdel. Vet inte om jag skulle passa i sådana. Har man större lår så känns det ... trashigt. 
 
Som sagt, jag gillar dragkedjor. De här såg ut att sitta lösare och jag vet inte om det funkar på mig. Kan bli riktigt fel på mig. Fin färg var det. Får hitta en mindre storlek att trycka mig ner i helt enkelt. 
 
 
Äger nån av er boyfriendjeans? Karro tror jag har och hon passar ju skitbra i dem. Tanken är ju att de ska sitta löst kring benen och knäna. Jag provade ett par som var stlk 38, då ska de väl vara lite lösa i modellen redan. Ae, tajta redan då. Och skulle jag hitta ett par lösa på riktigt skulle jag väl behöva stlk 44. Jag vill inte gå runt i ett tält. Ni som kan bära upp dessa, jag är avundssjuk. Satfläsk vad snyggt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0