GYM

Jag började den här måndagen med att äta nyttigt. Det gick bra, tills jag hade slutat och Sandra nämnde ordet chokladbollar. Alltså så fort jag hör det ordet, eller tänker på det för den delen också, så är det nångting som knäpper till i hjärnan och jag KAN INTE MOTSÅ DET. Chokladbollar är det bästa som finns, hands down. Så jag gick till Café Mums som precis har öppnat. De har chokladbollen som är värd att betala 15kr för. Den är gigantisk och väldigt väldigt god. Köpte såklart med mig en bit av deras chokladmoussetårta för att smaka. Jösses vad god. Utöver detta så åt jag fyra rostade mackor när jag kom hem. Kan säga att jag inte orkade äta upp allt jag hade förberett. Den känslan är inte lika härlig som smaken. 
 
Allt socker från matintaget gjorde att jag fick en himla eneregi. Jag fick plötsligt för mig att åka till gymmet. Där har jag inte varit på tre veckor och det känns som ett helt jävla år. Den första veckan var jag sjuk, den andra veckan återhämtade jag mig och den tredje ... ja den har jag bara slappat på. Tog tummen ur röven och rörde mig mot gymmet. Tog bussen ända fram till gymmet. Förut har jag gått från stan, men så pigg var jag inte idag. 
 
Kan jag få berätta hur SKÖNT det var att få gå av bussen och faktiskt känna att det bränner i låren och rumpan?! Vilken efterlängtad jävla känsla. ÅÅÅHHH! Orgasm typ. Nej men det var otroligt härligt att få tillbaka den känslan, och den känslan satte igång lyckopillrerna i hjärnan. Blev en enda lång walk of happiness hem till mig. Fucking awesome. Imorrn ska jag banne mig träna igen. Och dagen efter det. Och dagen efter det och ... ja. Wehå! 
 
Nu ser jag fram emot träningsvärken imorgon. Jag lovar. 
Nyss hemkommen från gymmet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0