Illa

Jag sitter uppe för att jag är rädd att jag inte kommer somna inatt. Bara ligga där i sängen och vänta i flera timmar på att man äntligen kan slumra till med känslan av att det sitter fast två stora kuddar med snor i näsan. Jag vill inte vakna upp som ett vrak imorgon, se ut som ett vrak, bete mig som ett vrak. Min favvolektion är imorgon, får inte missa historia till vilket pris. Konstigt nog är det ett väldigt intressant ämne ... 
 
Under tiden som jag har suttit uppe har jag fixat med lite nya bilder till headern där uppe. Blev nöjd med bilderna från förra inlägget så de lär åka upp, plus några andra. Kan inte bestämma mig vilka bara. 
 
Nu när jag är genomförkyld ligger träningen på is. Det går seriöst inte att träna när huvudet dunkar och snoret rinner i takt med svetten. No thank you. Dessutom lär jag ju bara bli värre och sängliggandes tillslut. Himla tråkigt att det ska komma såna hinder ivägen för min träning. Aja, mer tid att plugga ...
 
Efter tre timmars sömn från inatt är jag ändå så pass trött att det svider i ögonen.
Kanske lyckas jag sova ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0