Little party

Tog sista bussen hem igår och somnade inte förrän klockan var halv fem. Najs. Snubben som skulle hem till lambohov med mig tog bussen till Skeda Udde istället. Haha what? Jag vaknade klockan tolv och kollade på klockan. Somnade om igen och gick upp runt ett. Har suttit här ett tag nu och käkat mina PRINGLES SOM JAG KÖPTE IGÅR. Ååh jag blev så glad. Nu sitter de fint i magen. 
 
Nadjas lilla kalas igår var jättetrevligt. Vi åt hur mycket som helst, i alla fall jag. Efterrätterna orkade jag inte ens äta upp. Det var lite synd, jag ville ju smaka den där cupcaken. Nadja fick huuuur många presenter som helst. Hon fick en vattenpipa herregud! Kära vänner, det är inte någonting jag önskar mig när jag fyller år. Räcker med en hos bästisen. Nadja fick en massa drinksaker, två shakers och tre cocktailglas med flamingos på, roliga iskuber, flamingodrinkpinnar. Hon fick också lite andra smågrejer. Roligast var nog ehrm "vuxenleksaken" som Nadja fick, haha. Awesome. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0