Nytt i sminklådan

Jag åkte in till stan ett tag var tanken. Det slutade med att jag var där i flera timmar. Strosade runt ensam. Funkade utmärkt.
 
Första uppdraget var att köpa något inne på Yves Rocher där jag hade fått ett bonuskort. Stod där i över en halvtimma och kunde inte bestämma mig vad jag skulle köpa mig. Vidare inne på Kicks frågade jag om ett bra puder som matchar min hudton, sagt och gjort, nu är jag tre hundralappar fattigare. Gick in på Gina Tricot och fastnade för flera fina tröjor, två stycken i två olika färger fick följa med hem. Great. Blev sugen på glass så jag trippade in på Hälsofreak och köpte mig både glass och chokladboll. Glassen är lågkalori, jättebra för samvetet, haha. Och chokladbollen, ja den var ju en proteinboll och smakade likaså. Påminde mycket om proteinbollarna jag själv har gjort tidigare. Smakar inte särskilt sött alls, smakar sötningsmedel typ. 
 
Ikväll kanske Nadja och jag hittar på något, får väl se. Annars spenderar jag väl denna kväll med att plugga svenska igen. 
 
På tal om pudret: Tjejen inne på Kicks strödde på en hel drös med puder i ansiktet på mig för att prova färgen. Inte bara att färgen passade, det täckte otroligt bra! Till och med dessa små elaka finnar täcktes. Clinique har jag provat tidigare, hade då transparent puder och det är superbra. Men som sagt, sånt täcker inget alls. Detta kommer nog bli prima. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0