Plugget

Här går det framåt. Jag har suttit ett tag och skrivit på en svenskauppsats. Den ska inte lämnas in preliminärt förrän v.42 och slutrapporten ska in v.43. Redan är jag klar med första frågeställningen. Det här är nästan lite kul att vara redo så långt i förväg. Snart sätter jag igång med biologiläxan. Den är jag faktiskt nästan klar med och seminariet är inte förrän nästa vecka. Go Anna! 
 
Imorgon har jag mer än tre timmar hål. Börjar kl 08.10 med pissgeografi och har kl ett hållbartsamhällsbyggande. Great fucking great. Och den där geografin. VET NI hur jävlig den är? Vi har en lärare som hade kunnat stå och pratat på en begravning istället. Sin egen helst. Han gör ämnet värre än vad det faktiskt är. Om vi bara kunde ha vår historielärare. Allt skulle bli bättre då. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0