Släptåg

Hemkommen från gymmet och i släptåg har jag Nadja. Ett bra släptåg. Hon har varit på sin egna lilla träning så ikväll blir det hon och jag som slappar hemma hos mig. Hon anser att min säng är så gosig att hon måste få sova i den oftare. Idag är inget undantag. Jag lovar att det är jag som är gosig. 
 
Ryggpasset gick ganska bra idag. Det var en kille som tydligen försökte få kontakt och prata med mig när jag satt med huvudet nere i mobilen och hörlurarna instoppade i hjärnan. Kände mig lagom trög när andra stod o kollade på när han försökte få kontakt med mig och jag var helt borta. Han undrade om han kunde få maskinen efter mig. Jag hängde inte riktigt med i svängarna så att säga. 
 
Det finns så intressanta typer på gymmet. Igår såg jag den där tjejen i underkläder (nae, men tights och sportbh) på gymmet med sin pojkvän. De KUNDE INTE SLUTA TA PÅ VARANDRA. Alltså please, håll avstånd på ett jävla gym. Gick och höll om varandra bakifrån, kysstes och en massa fjantiga saker. Nae, usch. Och idag var det en kvinna/tant som var himla yppig. Klädd i rosa tröja, tights med rosa detaljer, utsläppt hår med en klämma i och tuttarna som pekade åt alla håll o kanter. Hon studsade runt som en jäkla tonårsflicka och försökte föreställa jag vet inte vad. Intressant minst sagt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du kanske borde tänka på vad du säger om andras kläder när du själv blev så kränkt då din lärare Peter kommenterade ditt urtvättade linne? Gillar din blogg annars, bara kom att tänka på det när jag läste detta :)

Svar: Grejen är att Peter får ha vilka tankar som helst om mitt utseende, han får tycka att jag är skitful eller tjock som en kossa. Jag vill bara inte höra det från honom. Jag tycker därför att jag får ha vilka åsikter som helst om någon annan så länge jag inte yttrar mig om det framför dom. Min blogg är mina tankar helt enkelt, inte något jag alltid skulle säga :)
Anna Cassel

2013-10-15 @ 13:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0